non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

woensdag 3 mei 2017

As we (i) go along...zie ik vooruitgang

Richting. Delfts Blauw.?

Das wel kicken van met dingen bezig zijn.
Scheppen, maken, fantaseren, overwegen en doen...

nog totaal geen ideeover wat het moet gaan worden, en of ik wil dat het enigszins "functioneel"word of moet worden.. 

"ik doe maar wat", wat er in me opkomt..
WTF= Kunst ? 
ik zelf vind het vaak een beetje overgewaardeerde bagger van mensen die zichzelf moeilijk op een "normale"manier kunnen uiten...

maar dat vind ik...
mijn mening is net zo belangrijk als de mening van een vergeten bosneger van 1 of andere nog niet ontdekte stam ergens in de rimboe van Afrika...
ik ben nix meer en nix minder...

want in mijn ogen is iedereen WEL gelijk.
O+ uuh, met deze blog werk ik naar mijn Dwaalhaas vs de Paashaas Expo 2018 toe,
ik ben van plan om veel dingen "anders" te gaan doen, te gaan maken..
want ik wil nix meer "moeten" en zeker niet meer aan gedrags of verwachtingspatronen voldoen...
Take it or leave it,
ik skilder nie veur jou poen ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox