non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

donderdag 18 mei 2017

Deze word ook wel leuk

# Hasjiesj dag, op z'n Duits : Hasch tag
Dit word ook weer een van mijn DWAALsporen / woord-spel-linkjes schilderijen...
Ik ben weer met van alles tegelijk bezig...

Persoonlijke stress, mn winkeltje mn tuintje, en verschillende Kunstprojectjes. Met dit alles verdien ik niets, maar kost vaak geld ( ik bedoel, ik zeg dit er maar weer nog ff bij om misverstanden te voorkomen )
Het gaat mij om bezig zijn en bezig blijven, en ook om via mijn hobby's, wat voor mij moeilijk is.... Interactie te hebben met de "buitenwereld" leven met STPS is niet altijd makkelijk, maar je moet er jet beste van maken.

"As good as it gets" (film)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox