non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

woensdag 27 september 2017

BROOD trommel :> mijn stijl > mijn "humor"

Afgelopen weekeind had ik ook mijn Broodtrommel mee genomen naar de Kunst-Expo in het Klokgebouw op Strijp-S...

Zondags toen ik erzelf niet kon zijn , maar mijn "manager" in mijn plaats, mij waarnam op die beurs, bleek dat de "buurvrouw" van mijn vader naarde Kunst-Expo geweest was, en " ze was "verliefd" geworden op mijn broodtrommel".
zij heeft al eerder een schilderij van mij gekocht, en weet hoe ik het liefste "werk" / verkoop.. tegen elk REDELIJK bod... ze gaf aan mijn "manager" Donald te kennen dat zij deze broodtrommel graag wilde hebben....
Dus gisteren heb ik die broodtrommel met het erboven (geplastificeert)  plaatje bij mijn vader afgegeven....

ik weet nog niet hoeveel geld zij hier voor over heeft en wat zij KAN betalen, ik vind haar aardig en leuk,  en ik vertrouw er op dat zij mij niet "beledigd" , mijn Kunst gaat niet om het geld, ik geniet er veel meer van als mensen "gelukkig" zijn met mijn werk / hun aankoop 😁...

"ik kan toch niet alles wat ik maak voor mezelf bewaren"

BOVENDIEN : "ik spaar geen geld..... ik spaar mooie momenten" ( leuke drankdag vrijdag ? ) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox