non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

donderdag 21 september 2017

Jihadbruid Laura H. "Een kip zonder kop"

Ik wilde bij de Marokkanen horen.
"Het zou je dochter maar zijn"......

Een mooie jonge meid in de bloei van haar leven, die bevangen / gevangen geraakt word in de "gouden bergen" en fake beloftes van de IS (vlag) die op haar pad naar volwassen worden aan kwam waaien...
gesluierd, bedekt, het hoofd verloren....

dit "werk", deze etalagepop is nu bijna klaar, nog een paar kleine dingen bijwerken, ik was aan dit werk al veel eerder begonnen, maar dit was 1 van de vele projectjes waar ik mee bezig ben / was, dat ik dit weekeinde graag mee wil nemen naar de KUNST EXPO in het Klokgebouw op Strijp-S hier in Eindhoven....

morgen ( vrijdag ) = "normaal"mijn vaste drank-dag, maar omdat ik morgen mijn stand op de EXPO moet "inrichten" ( en zaterdag ook nuchter moet zijn ) houd ik vandaag drankdag....

normaal gesproken had ik dus vanavond eigenlijk moeten poetsen en opruimen ( want ik zuip niet in een vies huis ) drankdag is tevenseen "stok achter de deur" zodat ik mezelf dwing regelmatig te poetsen.... dat moet ik dus nu nog (steeds) gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox